Наша совместная команда Banwar.org

Связаться с нами

  • (097) ?601-88-87
    (067) ?493-44-27
    (096) ?830-00-01

Статьи

Як заробити на своєму сайті - все 25 способів

  1. Зміст
  2. 1. Продаж посилань
  3. Що робити, щоб заробляти на продажах посилань?
  4. Популярні біржі посилань
  5. Скільки можна заробити на продажі посилань
  6. 2. Контекстна реклама
  7. Що робити, щоб заробляти на контекстній рекламі?
  8. Скільки можна заробити на контекстній рекламі
  9. 3. Партнерські і реферальні програми
  10. Що робити, щоб заробляти на партнерських програмах?
  11. Скільки можна заробити на партнерських програмах
  12. Як заробляти на рекламних оглядах?
  13. 5. Файлообмінники
  14. 6. Доступ за передплатою
  15. Як зробити платний доступ на сайті?
  16. Реалізація платного доступу на uCoz
  17. 7. Банерна реклама
  18. 8. Тізерна реклама
  19. Скільки можна заробляти на тізера?
  20. 9. попандери і клікандери (спливаючі вікна)
  21. 10. Донат-пожертвування
  22. 11. Списки посилань
  23. 12. Рекламна рядок
  24. 13. Скорочення посилань
  25. 14. Реклама перед відео
  26. 15. Аудіо-реклама
  27. 17. Прямі продажі
  28. Де створити свій інтернет-магазин?
  29. 18. Посередництво
  30. 19. Створення сервісу або інструменту
  31. 20. Преміум розширення
  32. 21. Послуги і консультації
  33. 22. Створення E-Mail розсилки
  34. 23. Організація конференції
  35. 25. Продаж сайту

У статті представлені всі способи заробітку за допомогою сайту. Пора поставити крапку, і остаточно відповісти на питання як заробити на своєму сайті. У розділі про монетизацію у нас вже 70 матеріалів, але так і не було основного, в якому розповідається детально про всі потенційні можливості сайту.

Ми розглянемо як способи монетизації, так і сервіси, за допомогою яких це можна зробити, і покажемо цифри, скільки заробляють веб-майстри. Насправді, все можна поділити умовно на 2 способи - продажу та рекламу, але види реклами різні, а продавати можливо що завгодно, та й по суті, багато способи зав'язані на продажу рекламних місць на вашому сайті. Загалом, я постарався максимально окремо написати про кожного способі і вигляді реклами на сайті.

Матеріал однозначно корисний не тільки для новачків, але і для досвідчених блогерів і сайтостроителей. Це повинен вийти найбільший матеріал на сайті.

Зміст

Без змісту не обійтися, тому ось все 25 способів, натиснувши на один з яких, ви перейдете до частини статті, де спосіб детально розбирається:

Увага! Надмірне вживання реклами шкодить вашому сайту Увага

1. Продаж посилань

Зовнішні посилання для сайтів грають роль в пошуковій оптимізації. Як власник сайту, ви можете надати рекламодавцям розміщувати свої посилання.

Що робити, щоб заробляти на продажах посилань?

По-перше, існує поділ посилань на вічні і тимчасові, по-друге, посилання діляться на контекстні і не контекстні.

В одній біржі, наприклад, ви будете отримувати заявки на розміщення контекстних посилань. Для цього в тематичній статті (бажано) вам потрібно буде вписати посилання на сайт рекламодавця. Або може перейти заявка на написання замітки, вам потрібно буде зробити окремий абзац з декількох пропозицій, в якому також буде посилання, в будь-якій статті.

Є і статейні біржі, де вам будуть запропоновані готові унікальні статті, що включають в себе посилання рекламодавця, за їх розміщення на своєму ресурсі ви отримаєте гроші. Це ми занесли в тему продажу посилань, тому що по суті таким статейний маркетинг і є.

Популярні біржі посилань

У крайній правій колонці відображаються короткі витяги з правил для доступу до зазначеної біржі.


Скільки можна заробити на продажі посилань

Перед вами уривки з текстів бірж з питання заробітку веб-майстра:

Для сайтів з тИЦ 10-40 щомісячний дохід коливається від 2500 до 4000 рублів на місяць, а, наприклад, для сайтів з тИЦ 300 вже від 8000 до 15000 рублів на місяць. (Https://gogetlinks.net/seller.php).

Досить реалістичний дохід можна розрахувати в цієї статті .

Про пасивному напівпасивну досвіді і заробіток в Miralinks (1500 руб. / Міс) я писав тут .

2. Контекстна реклама

Найпопулярніший і «чистий» спосіб монетизації сайту. У рекламних блоках буде показуватися релевантні оголошення сторінці сайту або ж на основі пошукових запитів.

Що робити, щоб заробляти на контекстній рекламі?

Спочатку зареєструйтеся в рекламної мережі Яндекса або Google Adsense . Надішліть свій майданчик на модерацію. Після прийняття, ви можете вибрати формати рекламних блоків, потім скопіювати і вставити на сайт коди рекламних блоків.


Скільки можна заробити на контекстній рекламі

Прибуток залежить безпосередньо від тематики сайту. комерційні тематики вважаються успішними. Сайти розважальної тематики в основному відмовляються від цього способу на користь інших. Зрозуміло, сильно впливає відвідуваність сайту і видимість оголошень.

Деякі веб-майстри діляться фінстріп, я теж публікував такі . При відвідуваності 1500 хостів на добу і дуже вузькою некомерційної тематики, за місяць вдалося вивести з Google 4200 руб.

Веб-майстер ktonanovenkogo.ru поділився своїми результатами. Максимальний дохід з РСЯ у нього досяг 124 000 руб. Сайт у нього про СЕО, заробіток і розробці сайтів.

Інший веб-майстер (http://f-seo.ru/) показав свій максимальний результат в РСЯ - 202 000 руб. Блог тієї ж тематики.

Як ви бачите цифри досить великі, а показані тематики в прикладах не самі широкі. Так що ви можете заробити в Яндексі і в Google ще більше!

3. Партнерські і реферальні програми

Партнерська програма - це спосіб збільшення продажів інтернет-магазинів і сервісів. Сервіс надає унікальну посилання партнера для використання її в рекламі. Перехід по такому посиланню і покупка користувачем товару, дозволяє отримати винагороду з цієї конкретної продажу.

Реферальні програми - це програми, за допомогою яких можна отримувати відсоток доходу з запрошених користувачів.

Що робити, щоб заробляти на партнерських програмах?

Реєструйтеся в партнерській мережі / CPA-мережі. Потім отримуєте унікальну посилання на товар. Розміщуєте на своєму сайті рекламний матеріал (як у вигляді прихованої реклами, так і у вигляді банерів і т.п.) з посиланням на товар. Користувач вашого сайту, перейшовши за посиланням і замовивши товар, принесе вам винагороду у вигляді відсотка або фіксованої суми.

Детальніше про те, як працювати з партнерками я писав тут . Там розглянуто 2 приклади.

Окремо розглянуто заробіток на партнерських програмах онлайн ігор , Тому що наш сайт присвячений системі uCoz, а в ній дуже багато робиться сайтів на ігрову тематику.

У партнерських мереж і багатьох сервісів монетизації існують реферальні програми. Ваше завдання - залучення нових учасників. Ви будете отримувати відсоток з їхнього доходу або комісії сервісу або партнерської мережі.

Скільки можна заробити на партнерських програмах

Товарів, офферов і майданчиків для їх реалізації багато. У кожному способі не буде конкретних цифр, можна лише показати приклади. Для партнерських програм покажемо один приклад, щоб ви розуміли, що обмежень в цьому способі немає!

За даними партнерської мережі Admitad (на момент написання статті) максимальний заробіток за вчора склав 423 625 р. І така цифра (плюс-мінус) показується практично кожен день. Ця цифра для одного учасника, але, думаю, цей учасник, скоріше, не одна людина, а команда професіоналів.

Ось слайд Admitad, що показує річні цифри:

Цей спосіб пов'язаний з продажем посилань , Але відрізняється тим, що на чолі тут варто не наявність посилання в статті, а позитивний відгук про сайт або сервісі.

Як заробляти на рекламних оглядах?

Ви можете працювати безпосередньо із замовником. Напишіть на своєму сайті, що приймаєте заявки на огляди сайтів або ж готові розмістити запропоновану статтю за невелику винагороду.

У цих сервісах є можливість отримати замовлення на платні пости:

Про те, скільки можна заробляти в цих сервісах, читайте вище, де написано про продаж посилань.

5. Файлообмінники

Вся суть заробітку на файлообмінниках в тому, щоб набрати якомога більшу кількість завантажень. У сервісів, що пропонують гроші за скачування, є свої тарифи. Нижче Ви зможете дізнатися тарифи декількох сервісів для обміну файлами.

Завантажити будь-яку програму на файлообмінник мало, потрібно, щоб цю програму скачували. Розумно буде розмістити посилання на сайті. Якщо ваш проект націлений на поширення файлів, може бути, це просто «виразника», буде простіше.

Принцип роботи цих сервісів зрозумілий: вони показують рекламу і тільки після її показу дають можливість завантажити ваші файли, а також пропонують за певну плату завантажувати файли без очікування і на високій швидкості. Звідси і ваш дохід.

Існують і інші сервіси, використовувати які я не рекомендую, тому що це свідомо є обманом користувача. В одному сервісі це підміна файлу на спонсорські, а в іншому користувач отримує на додачу браузер і тулбар, які по своїй суті будуть настирливими, це небажане програмне забезпечення.

Про те, скільки на файлообмінниках можна заробити грошей, вказується в крайній правій колонці в таблицях вище.

6. Доступ за передплатою

Доступ за передплатою - це можливість читання матеріалів сайту або їх коментування тільки після оплати. Це може бути як фіксована оплата для доступу назавжди, так і регулярна плата, наприклад Щомісячна.

Платним доступ можна зробити до всього сайту або до окремих його функцій (коментування, голосування, додаванню новин і т.д.). Бувають також закриті форуми або ж закриті теми на форумі.

Як зробити платний доступ на сайті?

На хостингу, де ви створили сайт, обов'язково повинна бути підтримка PHP. Універсального способу я не знайшов, існують лише сервіси, а скоріше навіть, скрипти, які допоможуть реалізувати платну підписку на сайті.

Можна зробити оплату через банківські карти, платіжні системи WebMoney і Яндекс, а можна використовувати сервіси СМС-білінгу.

Реалізація платного доступу на uCoz

Використовуючи PHP, uAPI і сервіс «Яндекс.Деньги», ви можете реалізувати платні підписки. Завантажити скрипт можна в офіційному магазині скриптів uScript .

7. Банерна реклама

Банерна реклама або медійна реклама - це графічні банери різних розмірів і ступеня інтерактивності. Відео-реклама також відноситься до медійної.

Принцип заробітку такий же, як і в контекстній рекламі . Деякі сервіси контексту, до речі, підтримують і медійні формати оголошень. Просто додаєте свій сайт в біржу банерів або рекламну мережу, потім вибираєте формат / розмір, вставляєте код на сайті.

Одні сервіси показують готову рекламу, ту, яка транслюються на всі партнерські сайти, інші є вітринами банерів, і дозволяють користувачам вашого сайту зручно купувати у вас рекламу і одночасно надає своїм рекламодавцям ваш сайт як майданчик.

Ось деякі популярні рекламні мережі і вітрини банерів:

8. Тізерна реклама

Тізерна реклама - оголошення по принципам pull-реклами. Оголошеннями є інтригуючі картинки або тексти, які залучають уваги користувачів, які провокують користувача натиснути на таку рекламу, щоб дізнатися подробиці / відповідь / розгадку.

Принцип заробітку такий же, як і в банерних мережах і в мережах контекстної реклами. Просте розміщення коду на сайті для виведення блоку оголошень. Ключова відмінність - це більш «м'які» умови модерації.

Надійні тизерну мережі:


Скільки можна заробляти на тізера?

У пошуках відповіді на це питання була знайдена досить хороша формула, яка може спрогнозувати дохід вашого сайту. Скористаємося наступними показниками:

  • Візьмемо за середню ціну кліка 50 копійок (в TeaserNet ціна варіює від 30 до 70 копійок);
  • Кількість відвідувачів 2000 на добу (підставте своє значення);
  • 4000 показів за добу (якщо в середньому кожен дивиться по 2 рази, підставте своє значення);
  • Прібізітельно візьмемо CTR 3% (відношення показів до кліках).

Підставте свої значення і підрахуйте приблизний дохід. Ось, що вийшло з нашими значеннями:

  • 4 000 * 3% = 120 кліків на добу;
  • 120 * 50 = 6 000 копійок на добу;
  • 6 000 * 30 = 180 000 копійок = 1800 рублів на місяць.

9. попандери і клікандери (спливаючі вікна)

Клікандери - це скрипт, який відкриває певну сторінку браузера саме в той момент, коли користувач клацає по будь-якого місця на сайті. Найчастіше скрипт спрацьовує всього один раз за сесію: це не так сильно дратує типового користувача.

Попандер це практично те ж саме, але з невеликим (досить істотним) відмінністю: сторінка відкривається не по кліку, а із заходу користувача на сторінку.

Попандер це практично те ж саме, але з невеликим (досить істотним) відмінністю: сторінка відкривається не по кліку, а із заходу користувача на сторінку

Досвідчені веб-майстри в один голос радять: якщо більшість користувачів сторінки це постійні і звичні люди - не слід розглядати партнерські програми вищевикладеного типу як основний метод заробітку на сайті: результат буде плачевним. Відмінно подібні партнерки підійдуть в разі, якщо основний трафік ресурсу йде від пошукових систем.

Пам'ятайте - не можна одночасно підключити до однієї сторінки два види такої реклами: по-перше, банять пошуковики, по-друге самі системи не люблять такий метод «хитрого заробітку на сайті».

У цих статтях ми вже «проливали світло» на цей спосіб монетизації сайту:

10. Донат-пожертвування

Пожертви, Донат або Donate також є джерелом монетизації власного сайту. Такий метод є робочим, якщо ваша тематика унікальна, і в той же час затребувана, або при величезній виконану роботу ви натякаєте користувачеві, що чекаєте від нього подяки у вигляді матеріальної підтримки. Ви можете назвати це «жебрацтвом», але що в цьому такого?

Найчастіше в блогах я бачу, що в підписах до Donate пишуть щось типо «на каву», «на оплату хостингу і домену» і т.п.

Яскравим прикладом є Вікіпедія, яка не містить реклами, а лише просить раз на рік зробити грошові пожертвування на користь сайту.

Щоб привернути таким способом капітал, потрібно мотивувати користувача вкласти в вас кошти. Мало просто поставити форму або кнопку для прийому пожертвувань (хоча іноді і це працює).

Мало просто поставити форму або кнопку для прийому пожертвувань (хоча іноді і це працює)

Ось кілька прикладів як мотивувати користувача зробити пожертвування:

  • Опублікувати новий пост тільки по накопиченню певної суми.
  • Збирати кошти на будь-який проект (серію статей або уроків на тему, на яку мало інформації і т.п.).
  • Якщо кількість постів і т.д. від доната не залежить, хоча можна вказати залежність, то можна просто пожартувати. Наприклад, написати, що гроші підуть на «завоювання світу».

А ось тут ви можете отримати форму або кнопку для сайту, щоб отримувати пожертвування (кнопки для доната):

11. Списки посилань

Списки посилань є рекламу, яка виводиться на сайті у вигляді простого списку посилань. Існують навіть сервіси іменовані вітринами посилань, де можна купувати посилання на сайті від 2-х рублів.

Просто вставляєте код такої вітрини на сайт, ставите адекватну ціну, чекаєте, коли рекламодавці почнуть купувати на вашому сайті місця. Такі посилання не впливають на SEO, рекламодавці вибирають ті сайти, де посилання більш помітні.

12. Рекламна рядок

Слідом за списком посилань я вирішив розповісти і про такий спосіб, як рекламна рядок. Тут я вкажу лише один сервіс Nolix. Рекламна рядок виглядає як проста рядок з посиланням, просто шрифт трохи більше звичайного.

По суті це просто формат реклами, виділили ми його саме через сервісу Nolix, який сфокусований саме на одному рядку.

Зазвичай такий рядок ставиться в верхній частині сайту, і вона дійсно помітна, можна побачити її на головній сторінці Nolix. Праворуч від посилання показується кнопка на покупку реклами, заміну рядка на свої. Саме так і працює ця біржа.

Просто зареєструйте, скопіюйте код, і вставте його в зручне для цього місце на сайті.

13. Скорочення посилань

Принцип заробітку на скороченні посилань майже такий же, як і заробітку на файлообмінниках : Користувач переходить по вашому посиланню, переглядає рекламу, і тільки після потрапляє туди, куди він дійсно хотів. У випадку з файлообмінниками - це перехід до скачування файлу, тут же перехід до заслання.

Увійдіть в одному з запропонованому нижче сервісі, додавайте реальні посилання зі свого сайту (зовнішні посилання, посилання на скачування, крім навігаційних), а вже отримані скорочені копіюйте і замінюйте на своєму сайті.

Також є можливість заробляти, не скорочуючи посилання, а додаючи до них доповнення попереду. Тому що скорочувати кожну посилання на сайті в ручну досить важко.

Заробіток в російськомовному сегменті інтернету варіює $ 1-2 за 1000 показів. У США для порівняння $ 7-11.

14. Реклама перед відео

Не подумайте, що ми просто продовжуємо придумувати формати реклами і виносити їх в окремі способи. Хоча так, так і є. Але цей формат уже широко використовується, і не є експериментальним.

Спосіб підійде сайтам з відео-контентом і онлайн-іграми. Існують сервіси, які можуть обернути ваше відео в рекламу. Кожен, хто захоче подивитися на вашому сайті відео або пограти в гру, подивися рекламу.

Ось рекламні мережі, в яких є такий формат:

15. Аудіо-реклама

І таке можливо. Такий реклами на сайтах особисто я не бачив, хіба що йдучи, бувають повідомлення «Почекайте, не покидайте сторінку», але це трохи інше. Це експериментальний формат, який кілька разів використовували хіба що сайти радіостанцій, музичні сайти, тобто проекти, на яких звук цілком очікуємо.

Російськомовних сервісів я не знайшов, але на заході такий є, та й там він не настільки популярний. Сайти насамперед - це графіка, звук - рідкість, і йде на задній план.

Просто якщо раптом ваш проект вельми специфічний, можете спробувати і такий несподіваний формат.

Якщо аудіо-реклама викликає велике питання, то цей спосіб зрозумілий, але підходить для великих порталів, для сайтів з великою відвідуваністю.

Під промо-рекламою я маю на увазі таку, при якій на сайті рекламується щось не за допомогою окремих прямокутних банерів або статейних оглядів, а за допомогою дизайну сайту.

Яскравий приклад - зміна фону на кіно-сайтах з нагоди будь-яких прем'єр. Це масовий приклад, а іноді крім фону змінюються елементи дизайну-сайту. Я сам бачив, коли сайт повністю змінював вигляд під рекламу, залишаючи лише свою структуру.

Я сам бачив, коли сайт повністю змінював вигляд під рекламу, залишаючи лише свою структуру

Зазвичай така реклама не приходить одна, а супроводжується додатковими оглядами, посиланнями, банерами або відео.

Сервісів надати таких ми не можемо, це дуже специфічний вид реклами, ви можете лише запропонувати таке розміщення в прайсі на своєму сайті.

17. Прямі продажі

У цьом пункті йдет про інтернет-магазинах. Створіть інтернет-магазин на uCoz і займіться продажами. Причому не обов'язково продавати свої товари, можна використовувати для цих цілей партнерські програми, про які ми писали вище . В цьому випадку вам навіть не потрібно турбуватися про налаштування оплати, доставки та іншого, все що вам потрібно - це займатися просуванням свого магазину, наповненням, дизайном і стежити за статистикою.

Другий варіант - це створення магазину з сувенірною продукцією вашого сайту. Якщо у вас великий портал або форум, який зібрав ціле співтовариство, то цей спосіб цілком цікавий для розгляду.

Створити інтернет-магазин з футболками, кружками та значками допоможуть наступні партнерські програми:

Де створити свій інтернет-магазин?



Скільки можна заробити на інтернет-магазині?

Ця тема для окремої статті. Інтернет-магазин - це вже бізнес, в якому можуть бути мільйонні обороти. Одні продають ключі і профілі в іграх (і навіть тут непогано заробляють), інші займаються продажами побутової техніки. Хочу лише сказати, що рівні різні, і відповідно гроші інші.

18. Посередництво

Цей спосіб не є рядовим. Інтернет-магазин теж не є таким, але він ще більш-менш підходить для статті на цю тему, але все ж я вирішив його вказати.

Йдеться про створення сервісу або інструменту (про це нижче), в якому ви граєте роль посередника між, наприклад, рекламодавцем і веб-майстрам. Створити можна CPA-мережу, рекламну мережу і т.д.

д

Тут справа полягає не тільки в ідеї, а й обсязі роботи. Сервіси-лідери, які ви можете бачити вище в списках, робилися не однією людиною, у кожного є своя команда, і обороти деяких з них вибивають мене з сідла.

Також можна створювати сервіси-гаранти, сайти зі ставками на спорт та багато іншого. Ви тут якраз таки і є шлюзом, що забезпечує безпеку системи, за це і за те, що ви є, ви будете брати комісію з кожної угоди.

19. Створення сервісу або інструменту

Цей спосіб можна описати практично тими ж словами, що і попередніми (про команду, ідею, конкуренцію, великий обсяг роботи і т.д.) Створіть реально корисний інструмент і беріть за його використання плату.

Це ті ж прямі продажі з сайту, просто сенс змінюється, коли мова йде про розробку інструменту або сервісу.

Щоб було зрозуміліше, про що я говорю, назву кілька прикладів: хостинги, реєстратори доменів, сервіси по розкрутці сайтів і т.д.

20. Преміум розширення

Під преміум-розширеннями ми розуміємо такі доповнення для користувачів, які виділять його серед інших або ж дадуть йому розширені можливості, збільшать швидкість роботи, наприклад.

Принцип такий же, як і описаний в пункті доступ за передплатою .

Прикладом може бути стікер на аватар або подарунок іншому користувачеві. Ці приклади з соціальних мереж знайомств. Багато користувачів дійсно готові платити за те, щоб «прикрасити» свою сторінку чим-небудь, потрапити в топ-користувачів і т.п. Подумайте на дозвіллі, що такого ви можете дати своєму користувачеві. І необов'язково йдеться про соціальну мережу, це може бути просте платне розширення або поліпшення вже наявного на сайті.

21. Послуги і консультації

Цей і наступні способи є непрямими. За своєю тематики ви можете надавати послуги і консультації, просто додайте на сайті блок з оголошенням про це.

Якщо сайт як і наш присвячений сайтам, то адміністратор може запропонувати послуги SEO-консультанта або навіть сам зайнятися просуванням сайту клієнта. Цей приклад мені близький, часто бачив подібне поєднання.

У будь-якій темі можна знайти свої послуги.

22. Створення E-Mail розсилки

На тематичному сайті можливо створити платну або безкоштовну E-Mail розсилку. Зібравши достатню аудиторію, в розсилці можна пропонувати рекламу, в тому числі за партнерськими програмами.

Про те, якими мають бути E-Mail розсилки і за допомогою якого сервісу її можна організувати, я писав тут .

23. Організація конференції

Існує практика, при якій популярні сайти, портали і блоги, оголошують про зустрічі передплатників, про проведення конференції. Так це може бути як онлайн-зустріч у вигляді вебінару і відповідей на питання, а може бути реальне захід з програмою.

Якщо аудиторія вашого сайту не така велика, то можна обмежитися онлайн-конференцією. Великі сайти, які мають мільйонні аудиторії, проводять цілі фестивалі. ВКонтакте, наприклад, в 2015 влаштував свій перший фестиваль Санкт-Петербурзі. А закордонний Behance проводить конференцію 99U в 2016 році в Нью-Йорку.

А закордонний Behance проводить конференцію 99U в 2016 році в Нью-Йорку

Ще приклад - Dribbble Meetup!

Якщо ви як адміністратор сайту, зацікавлені в спілкуванні зі своїми користувачами, це може бути відмінною практикою!

Це не тільки джерело додаткового трафіку для вашого сайту, але і додаткове джерело заробітку.

Про те, в яких соціальних мережах можна створити сторінку сайту і скільки на цьому можна заробити:

25. Продаж сайту

Нарешті, сайт можна продати. Буває, що часу займатися сайтом немає або він просто набрид, його можна продати як безпосередньо, так і безпечно через біржу Telderi за хороші гроші.

Якщо сайт має нульові показники як по доходу, так і відвідуваності, такий сайт важко буде продати хоч за якусь суму. Навіть при середніх показниках тИЦ і PR ціна зазвичай невелика, хоча красиві домени теж в ціні, а ось при наявності доходу сайт стає привабливим для продажу. Порівнюйте ціни, дивіться загальні тенденції, але не демпінг.

І ще один спосіб, в якому недоречна формулювання «заробив», це «обман».
Ні в якому разі не пробуйте його І ще один спосіб, в якому недоречна формулювання «заробив», це «обман»

Сподіваюся, ви знайшли відповідь на своє питання «Як заробити на своєму сайті», і стаття виявилася максимально корисною. Свої коментарі, пропозиції та відгуки ви можете залишити внизу.

Що робити, щоб заробляти на продажах посилань?
Що робити, щоб заробляти на контекстній рекламі?
Що робити, щоб заробляти на партнерських програмах?
Як заробляти на рекламних оглядах?
Як зробити платний доступ на сайті?
Ви можете назвати це «жебрацтвом», але що в цьому такого?
Скільки можна заробити на інтернет-магазині?

Новости

Banwar.org
Наша совместная команда Banwar.org. Сайт казино "Пари Матч" теперь доступен для всех желающих, жаждущих волнения и азартных приключений.

Фольгированные шары с гелием
Для начала давайте разберемся и чего же выполнен фольгированный шар и почему он летает дольше?! Как вы помните, наши латексные шарики достаточно пористые, поэтому их приходится обрабатывать специальным